2006年12月16日星期六

試衫

啟然岩岩考完試,我地開始出動囉~~

呢排真係睇左好多間租衫既資料,今日係第一次去試衫呢! 其實都係無意中睇到 jewel sui 既 website,就比佢地 d 釘左 swarovski 水晶既婚紗吸引,哈哈~ 好靚啊...

個 sales Crystal 真係好 nice,我件件話靚佢都比我試,任我地影相之餘仲幫我地 2 個影合照,好似真係去左影婚紗相咁~

試完即刻決定 join package 喇~ 又完成一個 task!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...