2007年9月27日星期四

中秋節

尋日中秋節早放 2 個鐘架,但係唔關我事呢...

唉~ 要出糧無辦法啦!


到差不多 7 點(我都打算走果時),突然發現出面好多燈熄左

嚇死我呀~ 唔係 d 人走晒鎖住我掛?! (話說我地 Dept 已搬左去個自閉位...)

即刻走出去,好彩仲有 1 個同事呀!! (或者佢都唔知我未走)

哈哈~~ 係咪好無聊呢?


夜晚食完飯... 我地帶左 Mocha 出去賞月~ 嘻!

d 途人都對佢好有興趣~ 話佢好似公仔、好似熊仔...

有個小朋友好想摸又好驚... 個樣好攪笑!


今日放假,訓左半日。


之後同 mum & 啟然去睇傢俱,都係得個睇字... 幾時先有得收樓?!

睇左好多都岩心水呀,但確實要度清楚晒 d 位先可以決定~


今晚搵左鳳燕,好多謝佢樂意做姊妹呀! ^o^

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...