2008年1月12日星期六

Honeymoon @ Tokyo (Day 5)

::: 皇居、二重橋、銀座

過去 4 日天氣都好好,今日竟然落雨… 一見導遊就話我地好彩,如果今日先去迪士尼就無癮lu~ 今日重點係銀座 shopping, Burberry、Agnes b 全部11am 先開門,但我地 12noon 就要出發去機場喇波,時間實在有限,沿路導遊教定路、講晒購物攻略,務求大家以最少時間,去買晒想買既野!

我既目標好清晰 --- Burberry

同幾個團友一齊11am 行入Burberry,因為早 2日有 10分鐘行過入黎,所以都睇定我心水既blue label,入到黎睇多一次就決定喇!老公買左2個手袋、1個銀包比我,嘻!!我就買返個black label銀包比佢,真係好開心呀!全部都係新款,好靚!仲有真係平過香港好多 (返黎之後睇到我其中一個手袋賣HK$3300,我地買都唔駛 HK$2000喎~) … 好開心... 嘻…

返香港lu,行李爆滿,非常滿足!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...