2008年9月27日星期六

老爺生日飯 @龍皇



係幾個禮拜之前既事,因為換左電話,岩岩先抄返晒 d 相。
(D 相影得麻麻,所以無 post 晒)
呢間野出名都係因為阿幟哥,咁當然估到佢 d 出品係好食啦! 弊在服務同環境都唔得呢...

每一道菜都要等,基本上唔會同時有兩道菜在檯上,越夜越等得耐,有個侍應應該係被 assigned 睇住我地張檯,佢見到我地張檯面空左成半個鐘,走埋黎話「我幫你追左好多次架喇! 我係咁追個營業經理,佢就話 "咪 x 嘈、咪 x 嘈" 唉,我都見到你地等左好耐,咪追佢囉,佢又"咪 x 嘈"... 」類似說話連續講幾次,仲越講越火...

等果個 (即係我地) 都無乜野,反而佢仲緊張,不過緊張成點,都唔應該o係個客面前投訴佢個經理,亦唔應該覆述佢地之間果 d "咪 x 嘈" 既對話... 真係嚇親人...

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...