2008年10月6日星期一

M2 課... 將近完成!

M1 上左 2x 班,終於接近完成 (existing staff),正努力計劃 M2!

今日 office 好少人呀,好靜! 我同 winnie 勁努力去砌個 M2,好享受呢種工作,傾下又做下,我已經完成左前半段喇! 我知道下半的 games 比較難做 debriefing,等我組織下自己既思維,星期三返去再一齊完成埋佢!

係我地 training 既第二炮,其實近日一路總結緊 08年既工作,發現我地真係做左好多好多野,所以好有成功感~~

希望 23/10 上 1st lesson 之後會收到 +ve comments 啦!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...