2009年1月29日星期四

新春 9 天假:年初四 ~ 好味元氣 tea set + 攪笑牛丸事件

年初四大家開工囉.... 我放假呢!! (呵呵..... 風涼中....)

今日同老公 & 媽媽去荃灣,一心諗住食勁辣米線,點知食閉門羹,人家同我一齊年初八先開工!!

去左香港仔魚蛋粉食早餐 (已經 12 點),落單個阿姐真係攪笑~

老公:唔該我要個牛腩魚蛋河丫
阿姐:唔.... 牛丸魚蛋牛腩...
老公:唔係,我係要牛腩拼魚蛋河
阿姐:牛丸魚蛋牛腩... 咁樣加法要 30 蚊喎! 係咪要牛丸魚蛋呀?
老公:我唔係要牛丸喎,我要牛腩拼魚蛋河
阿姐:哦... 牛丸牛腩...... (一路寫單)
老公:係牛腩,同埋魚蛋,兩樣野,要河粉...

我同媽媽忍唔住笑,媽媽問我呢個係咪麥兜.... XD
人地從來都無話要牛丸,都唔明點解阿姐係都要講牛丸.... 哈哈哈哈!!

之後去行荃新天地 & 荃灣廣場,d 商場都仲係好多人買野,唔知咁既情況仲會 keep 到幾耐呢? 希望過左 CNY 經濟唔會突然插水啦...

行過元氣有 tea set,係 weekdays 先有架!! 難得機會梗係要食!!

$39 個 set,有 4-6 件壽司 & 2 款小食,好抵呢~


唯一失望既係有選擇 = 無選擇... 蟹子沙律、沙追魚 & 炸雞 3 揀1 架嘛,order 時佢話沙追魚 & 炸雞都賣晒... 想食烏冬又係無既!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...