2013年11月1日星期五

QE 產檢 - 25w2d(見助產士)

第一次見助產士,預左無得照,
叫爸爸豬唔好請假 lu~

今次去到先留小便,一驗就衰左!!
尿糖 -ve、尿蛋白 +ve!!
姑娘要求即刻再驗,oh no...
唯有買枝水狂飲... =__=
第2次都係話有少少,跟住叫我等見助產士。

可能前面程序攪得太耐,
一坐低想攞件三文治出黎食就叫我,
見助產士即刻問佢 +ve 點算,
佢話尿蛋白 +ve 如果血壓高就可能妊娠高血壓,
但睇我血壓完全無問題喎,
佢估可能係驗既時候有d分泌混入左,
又或者尿道炎... 結果又叫我出返去之後驗多次...

出面檢驗個姑娘明顯不耐煩,
話又驗~~ 關我咩事呢?!
結果今次再驗係 -ve!!

返轉頭同助產士講,佢好似仲開心過我,
哈哈哈!!

佢話之後都係佢跟我既 case,好野~


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...