2014年2月2日星期日

父母的責任

魚魚返左黎屋企幾日,大家可謂筋疲力盡...

照顧一個小朋友,無時無刻都要留神,
最初2日,魚魚食完就瞓足幾個鐘,
但尋日唔知點解好扭計,食完奶奶喊好耐,
一放落床仔又醒返,後來半夜發現佢有水水便便,
可能肚仔痛?! 陰功~~ 
唔知點幫佢,我都想一齊喊。

一路瞓覺,我好似成日都聽到喊聲,
分唔到真係有聲,定自己幻覺...

爸爸豬都怕我精神緊張,叫我放鬆,
其實我都明白,不過我希望可以 take up 好啲,
爸爸豬返工我都可以半夜攪得掂,唔好影響佢返工狀態。
(至於3個月後我返工... 到時先算吧~~)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...