2007年12月3日星期一

大日子前夕 01.12.07

Alex 車我地同 cilla 齊齊去 Floriade 拎花球,個花球真係好靚呀! 完全合晒我心意~~ 話說訂花當時其實大家只係靠講,並無一張相去 confirm 我想整成點架,所以覺得... 好犀利,嘻!!

3pm 就趕返屋企喇,因為要上頭嘛~~ 唔... 原來儀式真係得果三句說話架咋,話咁快就 "禮成",好頭痛... 訓陣先~~

起身已經見到班姊妹齊晒人,o係度開緊會... 辛苦大家啊~~ ^o^

大姨媽黎我地屋企,整左好豐富既晚餐招待大家,連話要 "絕食" 既珍妮都食左好多呢~ 嘻! 真係好好味... 所以我都冒住第二日著唔落 d 晚裝既危機食左好多... 嘿!!

食完飯姊妹們繼續開會,仲有更大任務係執野,我地真係有好多好多野!! 淨係玩既用品 & 禮物都幾大袋,無錯,我地係去開 party!! yeah~

11 點幾 cilla & jenny 先走喇,鳳燕 & peggy 繼續留低為指甲扮靚 =) 而我就訓先喇... 因為真係好累,一覺就訓天光 lu~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...