2007年12月6日星期四

感想 ~ maggie

想講好多好多句「多謝」...

籌備左年幾既大 project,終於完成左喇,當日一切非常順利,一 d 錯漏都無 (or 未被發現,呵!),mission completed 之後未有覺得失落,反而覺得好 relax!

之所以咁圓滿,當然多得班兄弟姊妹啦! 聽到好多親戚朋友讚賞我地既兄弟姊妹好幫得手,真係好開心~ 都覺得好幸運 -- 我地身邊有你地!!

訓得好好,朝早 6:45am 都唔想起身,不過 7am 姊妹就開始化妝,我無可能仲撻o係張床度嘛... 3 個化妝師黎齊,雲師傅亦早早黎到拍低大家準備既情況,屋企開始好熱鬧,Fiona 好有心機幫我整個花花頭,好滿意!!

班男仔上黎之前,我地影左好多相呀! 都唔記得用左邊個部相機 lu,麻煩大家有靚相 send 返張比我丫... 10:20pm 左右,我要 lee 埋 lu,聽到出面好熱鬧,佢地玩得好開心呀,真係好想捐個頭出去裝下!!

敬茶既時候,媽媽送上禮物,亦送上祝福,好感動~~

出發去屯門之前,我地o係樓下影左 d 相,Frankie 同雲師傅好有心機幫我地諗點樣影,盡力幫我地留多 d 美好回憶,好期待睇返 d 相 & video 呀!

o係屯門屋企食完 pizza hut 美食之後,我就要趕換婚紗喇~ 真係要用個趕字黎形容,可能因為之前太悠閒喇,臨走好緊張快快著裙、手套、鞋... Fiona 見我地雞手鴨腳即刻出手,哈!

2:30pm 去到伊甸園,好混亂~ 全日最亂就係呢個位!! 超簡單既登記手續之後,無人話比我地知將會做 d 乜,唔~~ 趁機會同嘉賓們影相,仲有 mocha 呀!

註冊儀式由 Eden Hall 既工作人員 lead 住,真係聽一句做一樣,好緊張!! 律師遞左張證書比我地,之後突然唔見左個 MC,哈~ 禮成?!

禮堂要交場,我地走左去攝影區影相,著住婚紗o係個中式既攝影區影相,都幾得意~ 多謝大家都唔介意迫迫地等影相,影影下留意有 d 朋友已經走左 lu,真係唔好意思...

離開 Eden Hall 之後去左 Royal Garden 休息,本來 Frankie 主動邀請我地去外影,但個人實在太攰,我地決定爭取時間休息。除左對鞋,嘩~ 有 d 抽筋既感覺...

5pm 左右到酒樓,見到兄弟姊妹好落力佈置緊場地、reception,店長 Benny 都主動交代當晚既各樣安排,似乎好 ok 喎~

講真當晚我真係無乜睇過時間、無乜留意酒樓各樣野跟成點,十萬個放心去同我地既賓客影相、傾計!! 見每一個賓客都係為我地而黎,仲要大家排隊同我地影相,實在太感動! 嘻~ 你話一世人有幾多次機會咁丫?!

全晚著左 3 件晚裝,仲有裙掛 & 婚紗,Fiona 每次都用佢對魔術手三幾下幫我整個新造型,無論係我定各親友都好滿意,希望影相出黎既效果都靚!!

入場前 Fiona 問我心情係點... 答~「今晚玩之嘛~ 當 annual dinner 囉!」無錯,真係覺得係玩架,咁樣先可以與眾同樂嘛,大家都夠開心! 我地早早 agree 要主動去搵賓客影相,所以我地真係影左好多相,反而夜晚一張單人相 or 二人合照都無影喎... 呢個都算係小遺憾。

憑唔少親友既 feedback,我相信當晚大部份賓客都 enjoy 參與呢個 party,真好~~

多謝你地... 令我地人生多左一個好好好好美好既回憶!!

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...