2008年3月30日星期日

韓國遊 ~ Day 1 (25/3/08)

嚴格黎講,我地個團可以話係 24/3開始,因為搭 25/3凌晨機,24/3晚已經集合喇~

有老闆請食飯,於是提早去左青衣店,好豐富既晚餐...

最好仲莫過於老闆揸車車埋我同 ah man 入機場,太好了... 望住件行李都頭痛... 嘻!

9:30pm 到達機場,估唔到有同事仲早過我地喎! 大家都好著躍咁,身為攪手覺得好開心... 話時話,呢次係第一次攪海外旅行,成七十幾人,前期準備功夫實在太煩,不過呢刻開始有領隊帶住,我梗係變成為玩既一份子喇~~

同 ah man 去唱錢,入定利是封,攪攪下已經 10:30pm,最遲幾個都係 office 同事,失禮...

12:20am 預定登機時間,廣播通知機件故障要 delay,救命... 最初知道搭凌晨機,d 同事已經擔心好累,而家仲要滯留喎... 傾左陣計開始肚餓,就去左大家樂(唯一 24-hr 餐廳?!),第一次感受咁靜既機場,都幾特別,好好既體驗~~

2:45am 左右終於登機,好似細個去 camp 咁,過左最眼訓既時候,個人就已經係眼光光,結果 3個幾鐘機我去無訓過,大韓機又唔似 cx 咁好有電視仔,悶~~ 4:00am 食左餐韓國餐,呢餐係宵夜定早餐呢? 哈... 係機上望住日出,好靚啊...

大約 7 am 落機,過關用左好耐時間,前面有排白帽黨塞住晒,個個都 check 好耐,係咪法x功既人呀? 阻住晒...

派完利是(其實係自費餐既飯錢,so nice),齊嘩嘩去左麥當當食早餐,包無款揀仲要係縮水既,飲品得咖啡或汽水,um...

第一站係去 Everland,訓都未訓夠就去玩,夠刺激!! 估唔到班大男人會玩得咁開心,仲會細心買頂公仔帽比個女~ 我地幾個主攻 d 家庭樂既野玩,碰碰車、摩天輪、旋轉木馬... 只要心情好,玩乜都好開心...

之後去左華克山莊賭場,係我第一次去賭場架(連澳門賭場都未去過),我只係旁觀者,不過睇都睇唔明,淨係見到 d 人好豪咁推 d 籌碼出去 -__-"

第一晚晚餐食「冬草人蔘雞」,諗起 d 蔘味,仲有淨係食雞... 真係成程車都無癮,不過無得揀既情況之下都係食啦... 原來無蔘味架喎,嘻~ 正!!!

返酒店... 其實佢並唔係酒店,應該叫商務公寓,好簡陋,乜都無,仲要勁細,打開門兩步就到張床...

我地幾個自己出街,雖然好飽,都想試食地道野,結果 6 個人去食韓燒,只係點左 2 款食物,但份量非常多! 味道都 ok,旨在試下開心下姐! 嘿~

其實個人好累,一次過訓返兩晚既覺 Zzzz...

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...