2008年3月30日星期日

韓國遊 ~ Day 2 (26/3/08)

一朝早出去食個 buffet,就出發去 Kimchi School 玩整泡菜,雖然係好簡單 (應該係簡化左好多比我地試整),都好好玩!! 因為係發酵食物,唔 keep 得耐,結果只係玩下,大家都無拎走,阿老師 (佢真係成日叫住自己做老師,攪鬼~) 話會送去比附近既孤兒院喎~

整完泡菜去玩著韓服影相,唔係好多同事影,不過我有影呀,靚唔靚就... 麻麻啦~ 嘻~

shopping 會令人醒神! 下一站就係開始 shopping 之旅,去左梨花女子大學購物區,去韓國梗係要買護膚品啦~ Laneige、Missha、Face Shop、Etude House、Skin Food... 見到樣樣野都平,真係忍唔到手,哈哈!!

lunch 係「韓國燒烤」,原來係 DIY 泡菜雞肉炒飯,幾好味 wor!

戰爭紀念館一站係影相位,我對 d 飛機大炮無乜興趣,見 d 大男人係咁影...

所以都係繼續 shopping 岩我多 d~~ 梨泰園睇完 Laneige 之後,到 COEX 購物城就主攻 supermarket,原來我地幾個都好有興趣行 supermarket,所以行得好開心,我仲買左全程最最最最重既一樣手信 ~~ 3KG 泡菜!

夜晚食「石頭飯」,加埋個雜菜鍋,nice meal~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...