2009年3月2日星期一

謝謝 winnie!!

一早返到公司,見到多左隻 mcdull 掛向我個 mon 隔離喎...
哈哈哈~~~ 好開心呀,多謝 winnie!!


呢隻係 winnie 話寄養向我度架喎... 不過....
我諗隻豬見我呢邊好食好住咁多 friends,都係唔會跟佢走 ga la!! 嘻!!!

3 則留言:

  1. 小豬仔, 你記住要做多D舉重呀~~ Maggie姨姨果度咁「好食好住」, 小心個肚腩仔越來越大呀~

    Winnie姐姐

    註:Childred Church的小朋友係用status來辨別哥哥姐姐OR叔叔姨姨~嘻^^

    **小麥兜是紀念「疏導成功」:D
    (今次的紀錄得來不易, 我也不敢誇口說下月, haha...但會盡力
    ^^)

    回覆刪除
  2. 哼~

    你都好快變 winnie姨姨啦!!

    就比你得戚多一陣!!!



    希望我不用出招「堵塞」你吧!! 哈哈!!

    回覆刪除
  3. haha...未住wor~ 仲係winnie姐姐~

    你會點樣「堵塞」我呢? haha..唔好扣我人工呀, 我無$$架~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...