2009年3月17日星期二

雪花冰冰~

上次行過糖百府雖被吸引但好飽,今次就專登去食佢既雪花冰~

自選組合真係 good idea,唔駛迫我食小丸子!!


我呢個係:綠茶冰 + 蜜紅豆 + 咖啡凍 + 朱古力樹皮 + 朱古力漿
~ 冰底好香綠茶味,唔似一般刨冰得果種冰水味
~ 咖啡凍好怪,我以為佢係韌韌地,原來係水咁溶晒,又唔覺有味...
~ 紅豆好好味!! 好蜜味,份量都幾多 (藏在冰底之下~)
~ 食食下覺得唔對路... 極懷疑佢係無比朱古力漿我!! 嗚~


老公呢個係:咖啡冰 + 芒果 + 椰果 + 朱古力樹皮 + 榛子糖漿
~ 冰底好香咖啡味,我地估佢所有冰底都係真材實料
~ 芒果唔係酸,不過都唔甜,重點係覺得同個冰唔係好襯!!
~
唔覺有榛子糖漿!!


如無記錯,好似係食左 61蚊~
都唔算好平,不過而家許留山都要呢個價錢... 雪花冰就好似特別 d 啦!

** where to go **

糖百府
旺角黑布街99號地下

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...