2009年4月10日星期五

家家親台北之旅 - DAY 1

** DAY 1 : 22/3/2009 (SUN) ***

行程:
香港機場 -> 台北機場 -> 忠烈祠 -> 台式料理 -> 美麗華百樂園 -> 酒店 -> 士林夜市

-----------------------------------------



一朝早 05:00 就起身出發囉~~ 有得去玩真開心!

05:45 準時落到樓下搭的士,之前問過的士台報價 $180,又話其實同跳錶短加長減出黎個數係差不多,唔緊要啦由得佢跳錶,結果係 $17X,老公都係俾足 $180~ 哈!

06:15 去到機場集合,兩親家見面囉~ 組合晒我地呢個 5 人小組,其實我地已經佔左成個團四分一,全團 19 個貴客咁大把~ 大約一半係後生仔世界,一半係家庭組合,呢次係我第一次跟新華,領隊 Dicky 圓碌碌,幾好人,希望成個旅程開開心心!

係咪 CX 早機都一定係食 Cest' Bon 腿蛋包?


落機過關後就去行李帶隔離唱錢,是日 rate 麻麻得 4.206,不過其實比預期 4.3 都唔算差得多


4 日行程完全係隨導遊個人喜好而定既,講真過左呢 4 日,就係因為佢而令我對新華超失望!! 態度差、對客無禮貌、時間編排唔好,景點休息佢唔知,照帶晒成團人去到門口先一齊發現! 唉~~ 以下既行程我唔會再提佢架喇!!

第一站去忠烈祠,睇唔到成個換班儀式,睇左少少埋尾就走去影相



團餐 (1) - 台灣料理



食完 lunch 就去美麗華百樂園,對於一般同香港非常相似既商場店舖,真係無興趣~~
食左個杏仁朱古力冬甩~ 好好味呀! (DAY 3 在另一分店再買左一次黎食~)


好快就行去隔離行家樂福,見到門口有幾部夾公仔機,老公又話一定要試下夾!!

話說 06年台北之旅佢都有夾,個公仔夾起左之後跌返落去,心心不忿....

結果 09年再黎對戰,仍然打破不了宿命.... 喔~

今日既行程好少,16:00左右已到達溫泉酒店,不過事實上大家都真係好累...

龍邦僑園溫泉會館 -- 所謂溫泉酒店,就係有溫泉水提供既酒店,哈~

呢個就係比我屋企個浴缸高少少既溫泉池喇....
有 2 個出水位,d 溫泉水只係有好淡既硫磺味!!

間房都幾大,幾舒服!! 5 個人無條件有 3 間房用,幾好~
我地將 2 張床拍埋,勁闊... 碌黎碌去都夠~

大家各自休息一陣之後,我地 18:30 又出發... 去士林夜市
一次過買左幾間既小食一齊 share~~
一致認為蚵仔煎最難食!! (其實我同老公 06年已經判左佢死刑,但今次帶佢地黎台北,點都要比佢地一試!!)
呢檔水煎包好好食,外脆內軟,我食左高麗菜包,裡面有菜、粉絲、冬菇絲....
食完野周圍行,見到好多狗仔店,好得意呀~
呢 2 隻好似肥 b 呢!!

3 則留言:

  1. 寫低行程係好開心的事^^ 每次當睇返都會好開心, 更加會發現有D野原來已經唔記得, 不過...好彩寫低左~

    回覆刪除
  2. 係呀~~ 上年去左幾次旅行,而家已經快將日本&韓國既野攪亂,有時要靠記返同邊個一齊發生,先肯定係諗緊邊個地方~ 哈!

    Day 3-4 都未寫,因為呢度 POST 相有 D 麻煩...

    回覆刪除
  3. Yahoo Blog post相都麻煩架, 我都攪左好耐, 你早D寫埋佢啦, 再遲就無MOOD寫or會已經忘記左好多片刻^^ (記憶力下降...我地日日都用腦過度...)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...