2009年4月11日星期六

家家親台北之旅 - DAY 4

** DAY 4: 25/3/2009 (WED) ***

行程:酒店早餐 -> 溫泉博物館 -> 靈芝專賣店 -> 貔貅館 -> 蒙古燒烤 -> 茶藝館 -> 西門町 -> 機場 -> 返屋企喇!!

-----------------------------------------

今早執齊行李就出發 lu~ 話咁快就 Day 4~

第一站係 Day 2 過門無得入既溫泉博物館,匆匆入去匆匆出返黎,已經唔記得有咩特別~


博物館對面有棵櫻花樹,媽媽執左一粒趺左落黎既櫻花,等我同雨褸豬影左沙龍~


靈芝 xx 館,除左靈芝,仲有 d 鹿胎賣,真係好核突!!! (無影相!!)

牆上仲有隻扁晒既鹿...


Lunch 去左食蒙古燒烤,我記得睇食尚玩家見過街邊食呢個燒烤~

其實係好玩多過好食! 好玩因為可以自己夾鍾意既材料比師傅幫你烤!



食完飯去左呢間茶藝館,呢個姐姐好攪笑! 完全無 hardsell,仲同我地玩問答遊戲,我地都有兩全份獎品呢~ 嘻!!


因為 4 點幾先出機場,剩餘既時間就放低我地o係西門町,
日光之下既西門町人影都唔多隻,好無氣氛呢~
老公明明好飽,都堅持食返碗阿宗麵線,至今我都係唔明點解好食...


5 點幾就去到機場,好多人,領隊都辦手續都攪左好耐,佢一行返黎就同我地講:全部都係單丁位!! 好彩只係個幾鐘,食完野睇陣電視都返到,所以都 ok!


去程 32 kg,回程 55 kg
我以為會 double 架! 所以都唔算好多丫!!

同老公調左,所以有個窗口位坐


台灣回程係咪一定食鳳梨酥既呢?


總結呢 4 日行程都玩得好開心~
今次係我地第一次同老爺奶奶媽媽去旅行,其實佢地三老比我地更開心!!
希望下一次再約埋多 d 人一齊去,包團!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...