2009年4月25日星期六

想點、應該點、可以點

今日收到阿冰既電話,佢最終都決定離開。

training team 近日不斷計劃緊改變,心裡好大壓力...

公司未好明確提出乜野要求,不過事實上一向都唔需要人地比壓力我,自己比自己既壓力已經夠有突... 不斷問返自己想點、應該點、可以點...

阿冰既離開,係轉變中再轉變... 知道後即刻打電話比 man & winnie,兩個唔同既回應,一路啟發我諗之後既路,縱然呢一刻仍未清晰,我都係 +ve 既!!

2 則留言:

  1. HAHA...E+先留言都忍唔住笑兩聲~
    有D遲, 不過見到自己個名都想回應下^^
    回應係:「我已經唔記得左lu, haha...」
    半個月已經發生左好多其他野, 已經override左我D記憶~ 呵~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...