2009年5月19日星期二

挑戰

人事 & 工作都將於 6月起變化,

簡單數數已經有幾大方面,預計到好多變數,好多挑戰...



上司 m 問:你 OK 嗎?

戰友 w 問:你唔會走架呵? (其實我問佢先既!! 哈!)

上司 m 再送我一句:人生好玩的地方,在於佢有起有跌,有挑戰才會有進步



ya~ 任何一個人、一個團隊都會經歷改變架啦,只不過今次係 at least 四連環姐!

尊重每一個人既決定,我希望大家開開心心!

樂意同行既戰友們,亦一定唔會咁易放棄既!!!

保持「時運高」,努力支持落去!!

加油!!!

1 則留言:

  1. 又嚟白撞下先, 始終都係outout地, haha...
    6月已經喺不經不覺間嚟左, 可能到6月底, 我地都會覺得, OH原來都係不外如是, 我地係可以應付到同攪得掂^^
    加油!(自己都要同自己講聲先:加油!:P)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...