2009年5月26日星期二

企業診斷 ~ 到我見醫生

早幾個星期收到 email 通知,今日我要見 Paul~

知佢做「企業診斷」,但佢見我 exactly 為咩真係唔知,man 又話唔駛準備... 不過今日 lunch 見到比我早一個籌既 ming 梗係要八下,剩餘可以思考既時間都只有 10 分鐘~ 嘻! 其實唔係諗定咩答案,只係想整理一下自己既思緒姐 =P

估唔到一開始竟然係問... 你今年幾多歲? 邊度鄉下?

滴汗.... -___-"


原本要簡單回顧一下平日既工作,真係唔易~

佢問我最多時間做既 5 項工作係乜,一下子只係諗到日日都好忙,但無辦法總結到個「分類」出黎,只知最多時間應該係「諗野」,諗點整(很多新 ideas)、諗點處理(日日新鮮出奇大小事情)、諗點解(歷史遺下的)、諗點改(changes & changes)...

從我提及既工作,佢已幫我總結左幾個「工作困難」出黎~ 亦令我再一次明白,困難唔駛多花款,同一款不斷出現已經玩死人~





P: 你做過先進既公司,又做過半先進既公司,點解而家會選擇做比較原始既公司呢?

M: 我希望經歷到佢變成先進既過程...


雖然有點似 standard answer,但的確係我既想法,佢問一問我,亦叫我再提醒自己一直 keep 住呢種 passion,否則好快會頂唔住放棄!!

已經係 5月最後一個星期,充滿挑戰性既 6月好快來臨! 加油!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...