2014年1月26日星期日

魚魚的第1天 - 小可愛出來了!


本來約定1月29嘛,
點知魚魚原來想返屋企過新年,
提早1月26日年廿六出來了!

26號凌晨4點幾5點,突然感到一陣暖流,
即刻扎醒,落床衝入廁所,
已見好多水,仲有粉紅色,
爸爸豬急call張醫生,張醫生吩咐唔好飲水食野,
我地即時執野,5點半搭的士入醫院。

去到醫院其實唔覺好多羊水流出,
不過開始有d不規則宮縮,
登記都幾多野填同簽名,
本想住3人房,點知姑娘話25號好多人入院,
3人房full晒,安排全部香港媽媽既6人房比我。
另外要揀補奶粉,基本上所有大牌子都齊晒,
illuma都有,我地揀左能恩。

之後姑娘帶左我入間房仔檢查,
驗小便,仲了左啲羊水,然後剃毛。
之後轉另一張床駁機check bb心跳,
期間有人黎抽血,幫我換手術袍,
被通知已安排8點做手術,好緊張啊!

由0620一直駁機check到0755,
轉張碌碌床準備出發,
飲左細細支胃藥,甜到震!
被推出去,終於見返爸爸豬,
由於我要緊急開刀,醫院唔俾陪產,
唯有鼓起勇氣,孤身作戰吧!
爸爸豬只能陪我行左幾步,
姑娘就叫佢在waiting room等待bb,
而我就被推落2樓手術室了!

落到手術室,對一輪資料,
就見到張醫生同麻醉醫生,
基於信任,見到張醫生個心定左,
佢亦好輕鬆甘同我講笑,緩和緊張氣氛
……
麻醉醫生在右手種豆,好痛呢,好彩一take攪掂,
跟住要側身屈到自己變蝦米,
背脊打麻醉藥,呢針只係小小痛,
一陣就覺得下半身痹晒了!
知道插尿喉,但無感覺,哈哈。

拉左塊布之後,我已經見唔到張醫生,
但2個醫生繼續同我傾計,
佢地話5點穿水已經好好,
如果2點就可能有排等先有得開刀,
又話魚魚計晒數要返屋企過年,好乖……

一路傾計之下,完全唔知張醫生幾時落左刀,
麻醉醫生在我果邊推左個肚幾下,
未夠8點半張醫生就拉左魚魚出來了!

第一眼望魚魚,好細粒呀!
魚魚放大喉嚨喊,超大聲啊,哈哈哈!
姑娘抱走左魚魚抹身,轉頭抱返過黎我面旁,
好近望到魚魚,好污糟豬,但好可愛!
麻醉醫生揸機幫我地影相,
好快又抱走左魚魚,帶去見爸爸豬了!

然後手術繼續,張醫生都好快手幫我縫傷口,
提醒3個鐘後先會散晒麻醉藥,
到時會食止痛藥,又會塞藥,
吊鹽水亦有止痛成份,
跟住佢幫我打左d藥,唔知係乜,
後來講返係對付我拆晒既喉嚨,
第2日我終於開返聲。

離開手術室,大約9點,在休息室停留左約10分鐘,
好快就推上房,呢刻先第一次埋自己床,
見到爸爸豬已幫我擺好啲野,
姑娘入黎已俾到手術室影相隻CD我,好快。
轉頭爸爸豬亦食完早餐返黎喇。

雖然唔可以落床,但精神狀態都ok,
只係仍然拆聲,根本講唔到野
……
1300 睇bb時間,魚魚可以被觀看了,
爺爺麻麻婆婆姨媽小強伯伯嬸嬸個個去睇,
我都好想睇啊,只可以睇相
……
沖乾淨涼,魚魚個樣好似唔同晒,
睡得甜甜,好可愛呢~~

醫院送左相冊比我地,
原來佢地幫魚魚影證件相,
塊面好圓啊,成個波咁呢!
個樣又唔同左喎。

滿心期待第2日落床,可以親眼睇魚魚。

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...