2014年1月31日星期五

健康院 - 第一次檢查

出院打電話去健康院,約到今日去檢查,
爸爸今日放假,可以一齊去,真好呢!!

因為子宮仲收縮緊,個肚仲係漲漲,
行路有點唔舒服,要慢慢行,
抱住6磅幾既魚魚,真係有少少吃力~~

健康院填好資料後,要幫bb除衫除片磅重,
出院時 2.83kg,今日 2.885kg,追得咁快?
一個不留神,魚魚係我地未包得切片既時候 weewee,
件衫同包被都濕左了!!
我地也驚覺唔記得要帶定衫出街替換,一睇就知我地係新手啊!!
結果只可以用大量紙巾盡量印乾... XD

之後入登記房,問左好多好多資料,姑娘填左成大疊表格,
再等見醫生,呢個醫生好 cool 呢,唔太溫柔地幫魚魚做 body check,
黃疸大約 169,只知道係合格,但無講詳情...

轉頭又入返姑娘房,教埋身餵奶,魚魚喊晒口,
一係啜兩下就瞓左,姑娘話佢可能已習慣啜奶咀,
叫我如想全埋身就要忍心由佢喊幾日...
其實我地覺得泵奶無問題,最緊要俾到最好營養佢嘛。

最後排期,一次見醫生,一次 regular check,
我唔想爸爸豬成日請假,唔知一個人攪唔攪得掂呢?

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...