2014年1月27日星期一

魚魚的第2天 - 第一次看清楚您


呢幾日辛苦爸爸豬同婆婆豬頻撲,
全日黎照顧同陪伴,
住私院呢方面真係好好,
0730至2200好長探訪時間,
公院就只得每晚2個鐘。

一朝早起身爸爸豬就來了,
張醫生10點幾巡房,第一句就話我精神好好,
同尋日比相差好遠,哈哈!
佢話我情況唔錯,即刻問佢係咪4日可出院,
佢話無發燒既話應該可以,好開心。
等到差不多12點,終於有姑娘同我拆尿喉,
戴埋束腹帶,可以試落床了!

落床呢下一定要有人扶,坐起身同落地會扯到傷口,
子宮位覺得好墜,個肚亦好漲,簡直好似未生咁,
扶住慢慢行,1300即刻去排隊睇魚魚,
第一次望清楚個女,呢刻真係好感動,
佢仲第一次張開雙眼望住我地呢!
睇相同望真人好唔同,
覺得佢好細粒,成個公仔咁,
只係一日前後,由肚裡面郁郁下,
到瞓左係我前面床仔,太神奇了!

睇完魚魚覺得好肚餓,同爸爸上canteen食意粉,
轉頭太麻麻同大姑婆黎睇魚魚,好多人錫魚魚。

全日好多段睇bb時間,我地每一節都無錯過,
呢個小可愛真係百看不厭,嘻嘻…

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...